piątek, 6 kwietnia 2018

Album na wiosenne fotografie / Album for spring photographs

Witajcie kochani!
Czy wspominałam Wam już, że najbardziej za wszystkich pór roku lubię wiosnę? Jest dla mnie niezwykle inspirująca i motywująca. Intensywne kolory i obfitość kwiatów to coś, co zawsze na mnie działa. Stąd też w mojej pracowni powstają najczęściej prace właśnie w takim wiosennym klimacie. Jak więc możecie się domyślić, nasza ostatnia kolekcja - "Indiana" - szczególnie przypadła mi do gustu. Ma dokładnie to, czego potrzebuję w swoich projektach.
Hello dear!
Did I mention to you that I like spring most for all seasons? It is extremely inspiring and motivating for me. Intense colors and abundance of flowers is what always works for me. Therefore, in my studio most often work is done in such a spring climate. As you can guess, our last collection - "Indiana" - I liked especially. It has exactly what I need in my projects.
Aby w pełni wykorzystać walory tej pięknej kolekcji, postanowiłam stworzyć przy jej użyciu album na fotografie. Składa się on z sześciu grubych kart, które ozdobiłam tekturkami i elementami wyciętymi z arkusza 03.
To take full advantage of this beautiful collection, I decided to create a photo album using it. It consists of six thick cards, which I decorated with cardboard and elements cut from the sheet 03.








Poza łapaczami snów i przepięknymi rozetami w albumie znalazły się także tekturki z kolekcji "Easter Bunny". Gałązki i kwiatowe ramki są świetnym uzupełnieniem koronkowych ornamentów.
Tekturki pokryłam pudrami do embossingu, aby lepiej wyodrębnić je z kolorowego tła.
In addition to the dream catchers and the beautiful rosettes, the album also includes chipboard from the "Easter Bunny" collection. Twigs and floral frames are a great complement to lace ornaments. I covered the chipboard with embossing powder to better isolate it from the colored background.









Wykorzystane materiały:
I used:

  
  
  
 
  
  
      

Album czeka na fotografie z wiosennych wypadów na łono natury,
więc pozwólcie, że się w ich kierunku oddalę.
Pozdrawiam serdecznie
The album is waiting for photographs from spring trips to the bosom of nature,
so let me turn away in their direction.
Best wishes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz